hit
counter

Dell Refurbished - Simply Pure Quality !

Service si Garantii

Ne asumam responsabilitatea de a acorda garantie pentru toate produsele comercializate cu exceptia celor consumabile [ tonere imprimanta, tastaturi desktop, mouse, cabluri alimentare / date etc. ].

Termenul de garantie este cel specificat in certificatul de garantie si este in general de 12/24 luni pentru produsele second hand / refurbished si de 6 luni in cazul acumulatorilor noi compatibili. In cazul imprimantelor, garantia este de 12/24 luni in limita a 20 000 pagini listate.

Garantia se refera la schimbarea sau repararea gratuita a defectelor hardware. In cazul in care problema produsului dvs. este una software, va putem oferi suport tehnic. Pentru a determina cu exactitate natura defectului [ hardware/software ] va recomandam sa efectuati gratuit o diagnoza hardware a produsului dvs. accesand: Dell Product Support .

Produsele expediate in service trebuie insotite obligatoriu de Factura Fiscala si Certificat de Garantie in Copie. Pe certificatul de garantie se va completa defectul reclamat.

Ne rezervam dreptul de a refuza primirea produselor in service, in cazul in care acestea se afla in unul sau mai multe din urmatoarele cazuri:

1. lipsa unuia din accesoriile cu care a fost livrat produsul;
2. deteriorarea sau lipsa etichetelor sau sigiliilor produsului;
3. produse cu modificari sau reparatii efectuate de catre persoane neautorizate;
4. produse cu defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, display spart, etc.;
5. produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, conditii de umiditate excesiva, praf, noxe sau produse utilizate sub actiunea substantelor chimice etc.);
6. produse ce prezinta setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc. ;
7. produse in care se constata patrunderea de lichide, metale sau alte substante/obiecte in interior.

Nu ne obligam de a repara, reinstala sau restaura softurile si programele preinstalate.

Operatiunile de service se efectueaza in general in 5 zile insa nu mai mult de 15 zile lucratoare de la receptionarea produselor.
In cazuri exceptionale cand din diverse motive, nu se vor putea solutiona problemele produsului / produselor defecte intr-o perioada de maxim 30 de zile calendaristice, beneficiarul are dreptul de a solicita in ordine urmatoarele:

1. Inlocuirea partiala sau integrala a produsului cu unul identic;
2. Inlocuirea cu un alt produs cat mai apropiat ca si caracteristici cu cel defect;
3. Returnarea contravalorii produsului la pretul afisat la data receptionarii in service in lipsa altei solutii.

Toate produsele trimise pentru service se expediaza pe cheltuiala clientului, urmand ca noi sa suportam cheltuielile cu returul daca solicitarea de garantie a fost intemeiata. In cazuri deosebite atunci cand se solicita nejustificat acordarea garantiei si/sau se doresc teste/verificari suplimentare a produselor, se va percepe un onorariu 10 EUR/ora dar nu mai mult de 25 EUR/produs onorariu ce va acoperi costurile noastre cu verificarea / testarea produsului precum si instalarea de software pentru test.

Inainte de expedierea produselor pentru service, se poate solicita si consultanta tehnica gratuita prin email : tehnic[at]dell-outlet.ro

Orice reclamatie sau sesizare o puteti transmite astfel:
E-mail: reclamatii[at]dell-outlet.ro
Online: completand formularul online de contact.