Ce garantii oferim? Cum va sprijinim ?
Avand la baza principiile fundamentale la care aderam, acordarea garantiei pentru produsele comercializate, cu exceptia consumabilelor ( tonere imprimanta, tastaturi desktop, mouse, cabluri alimentare / date etc) reprezinta asumarea si responsabilitatea noastra .
Certificatul de garantie obligatoriu acordat produselelor comercializate de noi , are termen variabil in functie de produsul cumparat;
- 12/24 luni pentru produsele second hand / refurbished ;
- 6 luni pentru acumulatorii noi compatibili ;
- 12/24 luni pentru imprimante, in limita a 20 000 pagini listate;
Pentru claritatea si intelegerea serviciilor garantate/oferite , va rugam sa studiati datele concrete din exemplificare:
- Garantia acordata produselor , se refera la schimbarea sau repararea gratuita a defectelor hardware;
- Suport tehnic vi se ofera in cazul in care problema produsului dvs. este una software;
- Diagnoza hardware gratuita a produsului dv se recomanda pentru stabilirea cu exactitate a naturii defectiunii ( hardware/software ) , accesand linkul : Dell Product Support
Garantia se refera la schimbarea sau repararea gratuita a defectelor hardware. In cazul in care problema produsului dvs. este una software, va putem oferi suport tehnic. Pentru a determina cu exactitate natura defectului [ hardware/software ] va recomandam sa efectuati gratuit o diagnoza hardware a produsului dvs. accesand: Dell Product Support .
! Va reamintim ca toate produsele expediate in vederea oferirii de service, trebuie insotite obligatoriu de Certificat de Garantie in Copie si Cererea de service completata.
Operatiunile de service
Se efectueaza in general in 5 zile insa nu mai mult de 15 zile lucratoare de la primirea produsului;
In rarele cazuri exceptionale, cand din diverse motive nu pot fi solutionate problemele produsului / produselor defecte intr-o perioada de maxim 30 de zile calendaristice, beneficiarul are dreptul de a solicita in ordinea logica a situatiei impuse, urmatoarele servicii :
1. Inlocuirea partiala sau integrala a produsului cu unul identic;
2. Inlocuirea cu un alt produs ,cat mai apropiat ca si caracteristici cu cel defect;
3. In caz de nerezolvare a problemei caracteristice produsului, returnarea contravalorii acestuia la pretul afisat la data receptionarii in service ;
!Toate produsele trimise pentru service se expediaza pe cheltuiala clientului. Daca solicitarea de garantie a fost intemeiata, noi ne asumam cheltuielile privind returul produselor reparate.
Situatii deosebite intampinate
In cazul solicitarii nejustificate a acordarii garantiei si/sau a solicitarii efectuarii testelor/verificarilor suplimentare ale produselor, se va percepe un onorariu 10 EUR/ora dar nu mai mult de 100 EUR/produs.
Acest onorariu va acoperi costurile noastre privind verificarea / testarea produsului, precum si instalarea de software pentru test.
Refuzarea acordarii garantiei este folosita in situatiile in care:
Produsul/produsului :
- îi lipseste unul /mai multe din accesoriile cu care a fost livrat ;
- are lipsa etichetele sau sigiliile, sau acestea sunt deteriorate;
- prezinta modificari sau reparatii efectuate de catre persoane neautorizate;
- are defecte fizice exemplificate : lovituri, crapaturi, ciobiri, display spart, etc;
- a fost utilizat in conditii neadecvate naturii acestuia (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, conditii de umiditate excesiva, praf, noxe sau produse utilizate sub actiunea substantelor chimice, etc);
- prezinta setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri gresite de BIOS etc ;
- se constata patrunderea de lichide, metale sau alte substante/obiecte in interior;
- orice alte situatii similare incompatibile cu solicitarea de reparare/inlocuire gratuita pe garantie
! Nu ne asumam obligativitatea de a repara, reinstala sau restaura softurile si programele preinstalate.
! Inainte de expedierea produselor pentru service, puteti solicita si consultanta tehnica gratuita ,prin email la : tehnic[at]dell-outlet.ro
Desi nu ne dorim acest lucru, orice reclamatie sau sesizare o puteti transmite prin/sau:
- E-mail: reclamatii[at]dell-outlet.ro
- Online: completand formularul online de contact.
Cu drag , prietenie si onestitate,
reComp | Dell Partner
Partener Dell - ID: 2788349929 / Microsoft Refurbished - ID: 240006543
Tel: 0767 748 748 / 0768 748 748 / 0749 748 748 E-mail: office”@”dell-outlet.ro